KANCELARIA NOTARIALNA

Małgorzata Klukowska i Magdalena Głowińska - Zawadzka
Spółka Partnerska

 

Kancelaria Notarialna

58- 500 Jelenia Góra,
Plac Niepodległości 3/1
tel. 75 76 76 564,
tel. kom.
0048 519 677 820
e-mail: notariatplniepodleglosci@gmail.com
www.notariusz-jeleniagora.pl

Godziny pracy:

  • pon. - pt.: 9.00 - 17.00

O Nas

Kancelaria Notarialna Małgorzaty Klukowskiej i Magdaleny Głowińskiej ? Zawadzkiej prowadzona jest w formie Spółki partnerskiej od roku 2006.

Kancelaria znajduje się w centrum miasta Jeleniej Góry, przy Pl. Niepodległości numer 3/1, w bliskim sąsiedztwie Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze Wydziału Ksiąg Wieczystych oraz urzędów administracyjnych i banków.

Wiedza i wieloletnie doświadczenie notariuszy prowadzących Kancelarię gwarantują Klientom najwyższą jakość świadczonych czynności, zgodnie z Ustawą z dnia 14 lutego 1991 roku Prawo o notariacie.

Podtrzymując długoletnie tradycje notariatu w Polsce zapewniamy profesjonalizm, rzetelność oraz merytoryczne i indywidualne podejście do każdego Klienta. Fachową obsługę zapewniają zatrudnieni w kancelarii wykwalifikowani pracownicy, gotowi udzielić wszelkich informacji.

Notariusze prowadzący tę Kancelarię realizują pełen wachlarz czynności notarialnych, które w zakresie kompetencji notariuszy są zgodne z Ustawą Prawo o notariacie.

W szczególności notariusz:

  • sporządza akty notarialne
  • sporządza akty poświadczenia dziedziczenia
  • sporządza poświadczenia:
    • własnoręczności podpisu
    • zgodności odpisu, wyciągu lub kopii z okazanym dokumentem
    • daty okazania dokumentu
    • pozostawania osoby przy życiu lub w określonym miejscu
  • doręcza oświadczenia
  • spisuje protokoły
  • sporządza protesty weksli i czeków
  • przyjmuje na przechowanie dokumenty, pieniądze i papiery wartościowe
  • sporządza wypisy, odpisy i wyciągi dokumentów
  • sporządza, na żądanie stron, projekty aktów, oświadczeń i innych dokumentów
  • sporządza akty poświadczenia dziedziczenia ustawowego lub testamentowego, z wyłączeniem dziedziczenia na podstawie testamentów szczególnych
  • sporządza inne czynności wynikające z odrębnych przepisów

Kancelaria Notarialna udziela szczegółowych informacji, zaś czynności notarialnych polegających na: poświadczaniu zgodności odpisów, wypisów, wyciągów lub kopii z okazanymi dokumentami, daty okazania dokumentów, daty pozostawania osoby przy życiu oraz własnoręczności podpisów dokonuje na bieżąco. Pozostałe czynności notarialne dokonywane są w możliwie najkrótszym terminie, nie przekraczającym 3 dni roboczych, po wcześniejszym telefonicznym, elektronicznym lub osobistym uzgodnieniu ich terminów.

Wszelkie potrzebne dokumenty powinny być złożone na umówiony termin czynności w oryginale. Wcześniej, to jest przed umówionym terminem dokonania czynności notarialnej, należy przesłać drogą mailową ich skany albo osobiście dostarczyć kopie bądź oryginały. Szczegółowa analiza dokumentów pozwoli na sprawne i bezpieczne przeprowadzenie czynności oraz zdecydowanie skróci czas potrzebny do jej dokonania.

Kancelaria funkcjonuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00. Istnieje także możliwość dopasowania godzin urzędowania Kancelarii do Państwa indywidualnych potrzeb oraz dokonania czynności w dniach wolnych od pracy, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.
Czyn­no­ści mo­gą być do­ko­ny­wa­ne poza sie­dzi­bą Kan­ce­la­rii, je­śli prze­ma­wia za tym ich cha­rak­ter lub szcze­gó­l­ne oko­licz­no­ści­.

W Kancelarii istnieje możliwość skorzystania z bezpłatnego dostępu do internetu. Pomieszczenia Kancelarii zapewniają sprawną i wygodną obsługę klientów.